یکشنبه، شهریور ۱۱، ۱۳۸۶

مطلبی بین مطالب سیستم

وای که این چند وقته چقدر من کار دارم .
واقعا چقدر مشکل سر راه یک فرد قرار میگیره که میخواد یه کاری رو از بیس شروع کنه . از همه بدتر اعصاب و روان واسم نمونده !!! چند روزی بود پریود روحی بودم .
از دیروز فقط انرژی خودم رو متمرکز کردم که تحت هر شرایطی آرامش خودم رو حفظ کنم و اصلا اجازه ندم که مشکلات بر من غلبه کنه .
از طرفی هم مساله خدمت فوق العاده داره من رو اذیت میکنه .خیلی زیاد . تا اینکه با پیگیری های خودم از طریق اداره پست و حوزه نظام وظیفه تهران و تبریز فهمیدم که تاریخ اعزام خورده برای اول اردیبهشت ماه . از امروز هم که یه سر دارم چوب تو لونه زنبور میکنم تا بتونم به نحوی محل آموزشی رو خودم تعیین کنم !!! امیدوارم بتونم نتیجه بگیرم .

دیروز بعد از کلی خستگی اومدم مثلا استراحت کنم که دیدم موبایلم میگه باید برم بانک و به حساب پول واریز کنم . بدون اینکه لباس عوض کنم خیلی زود رفتم بانک ولی انقدر خسته بودم نمیتونستم سر پا وایسم و اصلا متوجه نشدم که کارمند بانک برای من چک رمز دار صادر کرده به جای دادن ایران چک !!! وای خدا ! من هم به شعبه ای که صادر شده بود نگاه نکردم . چک رو گذاشتم توی کیف و خیلی سریع رفتم بانک صادرات تا بتونم چک رو بخابونم به حساب .کارمند بانک گفت آقا باید برید شعبه ... !!!
برق سه فاز از سرم پرید .
زنگ زدم به محسن پسر خاله و گفتم به دادم برس ! من نه وقت دارم ونه توان !
گفت نادر من دانشگاهم و شب میام چک رو میگیرم .
گفتم باشه .
آخر شب رسیدم خونه و طبق معمول برای سرحال شدنم رفتم یه دوش گرفتم .
یکی از لذت بخش ترین لحظه های زندگی به نظر من حموم رفتن و دوش گرفتن هستش . فوق العاده هستش .
کمی سرحال شده بودم . اومدم تو اتاقم و یه آهنگ ملایم روشن کردم و رو تخت دراز کشیدم . آخ چه لذتی داشت . تو حال و هوای خودم بودم که موبایلم زنگ زد !!!
- هورااااااااااااااااا ما داریم میام !!!!
دیونه ها!!
خلاصه آخر شب محسن با سعید و خاله اومدن خونه ما .
یک ساعتی موندن و من چک رو دادم به محسن . و موقع رفتن دیدم سعید یه چشمک حواله من کرد !
اشاره کردم که چی میگی ؟
یواشکی گفت :
- نادر تورو خدا یه کاری کن من امشب پیش تو باشم !
تو مگه دانشگاه نداری فردا پدر سوخته !!!
- چرا ولی نادر پیش تو خیلی خوش میگذره . یه کاری کن تو رو خدا!!
چی شده سعید آدرنالین خونت اومده پائین ؟
- بابا تو فردا میری سربازی دیگه فرصت نمیشه. باشه ؟
باشه .
خلاصه گفتم خاله امشب سعید بمونه اینجا . و خاله گفت آخه فردا باید بره دانشگاه و هیچی همراهش نیست .
مهم نیست خاله جان ! و خالی موافت کرد
خلاصه سعید ذوق مرگ شده بود .
با اینکه خسته بودم گفتم بدم نشد حداقل کمی میخندیم .
خلاصه بعد از خوردن شام میوه رو سعید آورد تو اتاق . منم رفتم چایی رو با قوری آوردم گذاشتم روی بخاری !! و فنجون و ... .
حدود یک ساعتی صحبت کردیم . از هر دری زدیم !!
همیشه نمیدونم چی میشه که بعد از مدتی سر جک های بی ناموسی باز میشه !!!!
به زن رشتیه میگن شما موقع عشق بازی با شوهرتون حرفم میزنین ؟ میگه خوب اگه زنگ بزنه آره.
یه روز یه قزوینی به زنش میگه: من بچه میخوام. زنش طلاقش میده!

رشتیه عروسی می‌کنه، شب اول با خانوم میرن تو حجله. فردا رفقا ازش می‌پرسن، خوب چطور بود؟ حال داد؟! میگه:‌ اَووو! نخیر، کار یه شب و دو شب و یه نفر دو نفر نیست.
یه روز یه یارو میره داروخونه میگه آقا یه کاندوم مشکی بدید دکتره میگه برا چی مشکی میگه آخه میخوام به همسر دوستم تسلیت بگم.
ترکه رشتیه رو تو خیابون می‌بینه، بهش میگه: سلاااام اکبر آقای گل! رشتیه میگه: دیگه سلام بی سلام، خانم مُرد.
یه ترک میره با یه پیرزن عروسی میکنه بهش میگن چرا اینو گرفتی؟ میگه الان چروک مده!!

خلاصه کمی میوه میل فرمودیم !!! بعد گفتم واستون هیجان دارم .
- چی ؟
فیلم .
رضا و سعید موافقت خودشون رو اعلام کردن .
فیلم خیلی جالبی بود و گلچین فیلم هایی بود که من خیلی دوسش دارم . خلاصه بچه ها ترکیده بودن از خنده . حالا ساعت 2 بود .
انقدر سعید هیجان زده شده بود که حد نداشت .
سعید خوبی ؟
- نادر خیلی با حالی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
با حالی از خودتونه
خلاصه بعد از فیلم انگار این بشر نمیخواست بخوابه !!! رضا طبق معمول رفت بخوابه .
من و سعید هم رفتیم چند تا کلیپ ببینیم . خلاصه موقع خواب رسید .
اتاق من توی زمستون سیبری هستش !!! برای همین دو تا پتو دادم به سعید گفتم بیا !!!
حالا خود من داشتم لباس هامو میکندم .
- تو لخت میخوابی اون وقت به من دو تا پتو میدی .
ساده ای سعید ! من هم الان دو تا پتو میخوام با اتاق من نمی تونی شوخی کنی . من عادت ندارم با لباس زیاد بخوابم .
- آخه تابستون ها اینجا خیلی گرمه !!!
سعید جان اتاق نادر هستش !!!! کنار بیا .
- هر چی تو بگی .
حدود نیم ساعت داشتیم در مورد مساله پتو . خواب و ... صحبت میکردیم که رضا گفت :
تو رو خدا من خوابم میاد . نادر تو دیوونه مگه خسته نیستی !!! حقته که بری سربازی !!!!
من و سعید از بچگی خاطرات تا حدودی زیادی داریم . شروع کردیم خاطرات رو تعریف کردن . خاطراتی که فقط مو به تن خود من سیخ شده بود .
واقعا خیلی جالبه . چهره ای معصوم ! درونی به مثال آتشفشان .

خلاصه خوابیدم . و صبح سعید باید میرفت دانشگاه .
- نادر امتحانام تموم بشه میخوام یک هفته بیام پیشت !!!!!!!
داشتم گشتی میزدم بین مطالبی که تو وبلاگ نزاشتم ولی تو سیستم هست و اینو پاپلیش کردم . یک خاطره قبل از دوران خدمت .

شنبه، شهریور ۱۰، ۱۳۸۶

شریک جنسی

شریک زندگی . عشق . احساس . پیشرفت . شریک جنسی . سکس .
مطلب کاملا بی ناموسی !!
چقدر عنوان مطلبم زیاد شد . ولی مهم نیست مطلب بسیار مهمی میخوام بنویسم که ایهاالناس بیائید بخونید .مخصوصا عزیزانی که تازه تو این ایام شادی مزدوج شدن و میخوان ترتیب همو بدن و حسابی از خجالت هم دربیان و تو زفاف هم اولین کلنگ زندگی رو تو آغوش هم بزنن .
امروز میخوام کمی هم جنس های خودم رو ارشاد کنم تا لذت ببرن از زندگی .
مقدمه و عقیده من :
از خودم بگم که میگم : دست تو دست هم برای هم کنار هم زندگی بسازیم . یعنی اینکه آقا و خانم ها وقتی میگید من برای توام و تو برای من : عمر و جون و لحظه ها و احساسات و وجود و نگاه و لذت "فقط و فقط " برای هم باشه . زن برای مرد و مرد برای زن از هر حیث و پیشرفت زندگی . زندگی که سازنده اون و ستون اون رو آقا و خانم تشکیل میدن . این درست که همیشه انتظار داریم زن به عنوان مکمل مرد فقط خودش و وجود خودش رو در اختیار مرد قرار بده و به قولی وفادار به مرد و زندگی خودش باشه و مساله ای منطقی هم هست و اگر به غیر از این باشه باید فقط شاشید به وجود همچین کسی . ولی مرد چی ؟ اگر زنی وفادار هست و پایبند به زندگی مرد حق داره وجود کس دیگه ای رو اختیار کنه ؟
عقیده ای برای خودم دارم که خیلی از هم جنس های من با مخالف هستن . و اون این هستش که مرد هم هیچ فرقی با زن نداره و مثل میوه چهار فصل میمونه و فقط بایدخودش و احساسش و ... برای کسی که کامل کننده زندگی و خودش هست نثار کنه و اون کسی نیست جز همسر آدم . شریک زندگی . فرقی نمیکنه خانم باشیم یا آقا باید وفادار به عشق و احساس و پایبند به زیباترین و مقدس ترین مساله زندگی .
حالا هر کی مخالفه نخونه !!! ها ها ها .
این ایام تعطیل بر همه زن و شوهر ها مبارک که ایام ایام سکس بود و حال !!! البته حال رو میشه تو هر چیزی دید مثلا من خودم اونو توی رختخواب و ... میبینم !!! امیدوارم که نهایت استفاده رو از هم برده باشید و ایام به کامتان .
حالا خوب روحیه منم حساس و این ایام رو فقط با آرزوی لحظه های خوبتر برای همه زن و شوهر ها گذروندم .
اومدم کمی مردهای گاگول رو راهنمائی کنم مخصوصا اونهایی که تازه رفتن سر خونه زندگی خودشون . نقاط حساس خانومتون رو بشناسید . حداقل سعی کنید بشناسید چون سکس با عرض معذرت فقط تلمبه زدن نیست و این روش سکس نیست !
اجازه بدید سطح سواد سکستون رو کمی بالا ببرم و برای ادامه مطلب و روشن شدن موضوع نواحی ممنوعه خانم ها رو براتون بگم :
مجموعه تناسلی خانم ها خیلی حساس هستش و پیچیدگی جالبی هم داره :
Mons Veneris : پوبيس
Clitoral hood
Clitoris : حساس ترين نقطه دستگاه تناسلی
Labia Major
Labia minor
Urethra : مجراي ادرار
Vagina : واژن
Perineum
Anus : مقعد
ناحیه های حساس بدن خانم ها :
خیلی از مردها هستن که زمانی که تو اغوش هم میرن و تو جود هم حل میشن رو تخت خواب نمیتونن زن رو به ارگاسم برسونن . آقایون همیشه زود ارضا میشن و زود به ارگاسم میرسن ولی برعکسش خانم ها اینطوری نیستن باید , هم از نظر روحی و هم عاطفی و در نهایت جسمی ارضا بشن تا به ارگاسم کامل برسن و این به عهده شریک جنسی اون هستش .
سکس مقدسه ! چرا ؟ اگر همین آقایون عشقبازی بدون عشق داشته باشن که خیلی ها تجربه میکنن بخوبی انزجار درونی بعد از تموم شدن ماجرا رو به یاد میارن و این همون مساله ای هستش که خودم بارها شنیدم از همجنس های خودم وقتی با زنی همخوابه شدن که فقط هدفشون سکس بی عشق و عشق بازی بوده , بعد از ارضا شدن احساس میکنن از اون زن متنفرن ! دقیقا مثل رابطه مردان با زنان فاحشه ! در صورتیکه وقتی سکس با عشق بازی همراه باشه یک نوع علاقه قلبی هم بوجود میاد ! برای اینکه چنین وقایعی پیش نیاد حضرات عزیز باید بدن زن مورد علاقه خودشونو بشناسن :

در بدن خانم ها نقاطي هست که در عصب حسي تمرکز بيشتري دارن و تحريک اونها لذت خاصي ايجاد ميکنه و گاه زن رو به حالت جنون میرسونه ! اين نقاط به کل ناحيه تناسلي زن رو در بر ميگيره در درجه اول اما تنها به اون نقطه خلاصه نمیشه و خیلی وسیع تره .
- آقایون گرامی بدونید که کليتوريس حساس ترين نقطه بدنه یک خانم هستش!! سعي کنيد تحريکش کنيد ولي به ياد داشته باشين که بعضي مواقع زيادي حساس میشه و یا در بعضی افراد بیش از حد حساسه و نبايد مستقيما و بدون ظرافت و رطوبت و ... لمسش کنید . " قشنگ با ظرافت کار کنید ! تیله بازی نیست که عزیزانم "
- حتما بايد رطوبت و Lubrication کافي در موقع تماس وجود داشته باشه که این رطوبت از طریق بوسیدن و عشق بازی و تحریک نواحی فوقانی بدن , خود به خود ترشح میشه و یا با کمک مواد موضعی . ضمنا تحريک غير مستقيمش از طريق انتخاب زاويه مناسب هنگام سکس به اندازه کافي باعث تحریکش میشه .
- از Oral sex "سکس دهاني " هیچ وقت غافل نشيد هم جنس های عزیز من که میتونید با این کار زن خودتون رو به بهشت ببرید ! البته یک نکته مهم برای خانم ها ,قبل از این کار حتما استحمام کنید تا تمایل و رغبت مرد به انجام این عمل بیشتر بشه !!! چون ترشحات شما زیاد و باید تمیز باشد و حسابی به خودتون برسید .

اما نقاط حساسی غیر از نقطه ممنوعه خانم ها :

1- لبها : بوسيدن لبها نه تنها لذت جسمي بلکه اثر رواني بسيار خوبي داره. فراموش نکنيد که اين پديده زيبا و عجيب یعنی بوسيدن فقط منحصر به آدمهاست و در واقع نمونه متعالي عشقبازيه."آی آی بعضی ها دوست دارن این بوسه رو همه جا رو البته منظورم خودم نیستما!!!"

2- سینه ها و مخصوصا نوک سينه ها : کمی صبر کنید باید خانومتون رو بشناسید و ببینید چقدر از فشار سینه خوشش میاد ! ها خیلی حساس هستن و سينه هايشون با فشار کمی درد مي گيرد و بعضی ها هم زیاد نه و عاشق فشار هستن . "بعضی ها هم عاشق سینه و نوک سینه و ... هستن !!!!!!!!"

۴- مُچ بعضي دختران حساسه . یادتون باشه که اين نقاط در افراد مختلف متغيره و بعضی ها بهش حساسن و بعضی ها هم حسی ندارن !
5- بوسيدن لاله و نرمه گوش , بازو و حتی زیر بغل !!!
6- گردن: اينم از نقاط جنونه... هُرم گرم نفس یار و کلمات محبت آميزتون رو از گردن معشوقتون هیچ وقت دريغ نکنید ولي خیلی خیلی مواظب باشيد جاي مکش شما روي گردن خانومتون نمونه که همه میتونن ببیننش و بقول معروف تابلو میشه ... !!!
7- کون !!!!: اينجا رو که هر دو طرف کشته مرده اش هستن البته " منظورم اصلا و ابدا Anal sex نیست " فردا نرین بی ناموسی به بار بیارین بگین من گفتم !!!!!!! یاد بگیرید با هر جایی با ظرافت کار کنیدو اصولش چی هستش نه اینکه ...!!!!
8- پشت زانوها و ساق ها و کلا پاها و مخصوصا داخل و بین رانها : اصلا نياز به توضيح نداره .
9- بالای واژن و ناحیه زیر ناف معروف به نفطه خیالی G spot !!!!! فشار دادن با کف دست و یا لمس این ناحیه در موقع نزدیکی تاثیر عمیقی روی خانومتون میذاره ! به عرش میتونید ببرید .

نتیجه گیری غیر اخلاقی :
میدونم الان صد نفر میگن چرا اینها رو میگی و یا هزاران لقب و فحش خوار – مادر رو نثارم میکنن اما علت نوشتن من در این مورد فقط یک چیز بوده ! متاسفانه به جرات میتونم بگم 99% زنان , به شریک زندگی خودشون نمیگن چکارشون بکنه ! همین چند وقت پیش تو سازمان یکی از دوستان متاهل صحبت میکردم بهم میگفت خانمم خجالت میکشه از اینکه بهم بگه فلان جای منو بمال و یا ببوس و دست بزن و اینطوری با من کار کن که بیشتر خوشم میاد ... ! گفتم آخه خانم تو که جلوت لخت مادر زاد میشه و دیگه هیچ حریمی بنام شرم و حیا بینتون باقی نمی مونه پس وقتی تا نهایتش با هم میرید دیگه چه جایی باقی میمونه برای خجالت کشیدن خانمت؟!؟ و کلی تعجب کردم .
آخه یک مرد از کجا روحش خبر داره که خانمش مثلا کجای بدنش خیلی تحریک میشه ؟ مخصوصا که آقایون خیلی مسائل رو نمیدونن ؟ درحالی که آقایون راحت عنوان می کنن ! بی هیچ رو دربایستی به زنشون میگن با فلانشون چه کارهای بی ناموسی ای انجام بدن !!!! , زن ها هم باید وقتی رفتن تو دنیای شیرین ! آستین ها رو بدن بالا ! من قبلا در مورد پریود نوشتم تا خیلی ها بدونن که اصلا این بلای جون زنها برای چی اتفاق میافته و چرا باید باشه و چه عوارض و علائمی داره که خیلی از هم جنس های خودم ازش بی اطلاع هستن و چیزی نمیدونن و همین باعث دردسرهای جدی برای خانمها شده !! و خیلی هم خوشحالم که تونستم خیلی از دوستان رو آگاه کنم در این مورد . ولی میدونم هنوز هستند خیلی از پدرها و شوهرها و پسرهایی که اصلا نمیدونن پریود یعنی چه و چه عوارضی برای زن و دختر بوجود میاره و به همین دلیل رفتارهایی غیر انسانی با دخترانشون در پیش میگیرن و اونو به حساب پتیاره بودنش میذارن ! همه این اطلاعات از واجبات زندگی ما انسانهاست و جایی برای شرم نباید وجود داشته باشه چون سر خوردگی و سرکوب حس جنسی در انسان باعث کدورت و سر خوردگی و افسردگی و جدایی و خیانت و احساس یاس و شکست در زندگی می کنه . پس یاد بگیریم خجالت رو بذاریم کنار و از طریق عقلانی و منطقی و اون طوری که دوست داریم , به این حسمون احترام بذاریم و عمل کنیم بهش !