شنبه، مهر ۰۸، ۱۳۸۵

ویروس

امروز بالاخره کشتمش !!! ویروس بی همه چیز رو می گم !!! یه عمره دارم هر چی ویروس هستش و به اینترنت می اد رو تو کامپیوتر های روستان عزیزم !!! امتحان می کنم و کلی اطلاعات در مورد ویروس های کامپیوتری دارم ولی این یه دونه خیلی اذیتم کرد !!!
جریان از این قرار هستش که بعد از سفر آخرم به لاس و گاس (تبریز!!! ) دوباره رفتم و برگشتم واسه عروسی پسر عمو ! خلاصه اینکه برای عروسی هم بیشتر از 5 تا مطلب حاضر کرده بودم ولی این ویروس انقدر اذیتم کرد که نتونستم آپ کنم .
تو سیستم پسر عمو چند تا آهنگ آذری ناب دیدم از یاشار و سند کردم تو آی پادم و وقتی اومدم خونه انقدر هیجان زده آهنگ ها بودم که بدون اسکن کردن با آنتی ویروس بازشون کردم و تنها چیزی که شاهد بودم خاموش شدن کامپیوتر بود !!!
قبل از ادامه دادن :
هنرمند عزیز یاشار رو هم دیدم. هر جا که هستی واسه خودت و گروه خودت آرزوی موفقیت روزآفزون می کنم . عروسی پسر عمو هم تموم شدو واسه هر دوشون آرزوی خوشبختی می کنم .
بریم سر وقت ویروس :
اسم این ویروس
win32.brontok.b@mm
لینک دانلودhttp://http://daneshnameh.roshd.ir/mavara/mavara-download_file.php?fileId=286
هستش و روی رجیستری سیستم می شینه و جلوی کار کردن با اجزای ویندوز رو می گیره و پشت سر هم سیستم رو خاموش می کنه .
یادتون باشه همیشه آنتی ویروس خودتون رو به روز نگه دارید که از نون شب هم واجبتر هستش .
به احتمال زیاد تا یک هفته دیگه من دوباره برای انجام کاری باید برم مسافرت !!!
همیشه از مسافرت لذت می برم و از همه لحظه های اون واسم فرقی نمی کنه خوب و بدش لذت می بره . همیشه دوست داشتم که با عزیزانم به مسافرت برم . البته همیشه دنبال این بودم که تو شادی های خودم عزیزانم و کسانی رو که دوست دارم باشن .
امیدوارم همیشه شاد باشید