دوشنبه، آذر ۲۰، ۱۳۸۵

غذا خوردن

غذا خوردن بخش مهمی از زندگی انسانها رو تشکیل می ده . به نظر خیلی ها از جمله خودم یکی از بهترین ساعت زندگی آدم لحظه خوردن غذاست ! آدم وقتی گرسنه باشه نه دین داره نه ایمان نه آبرو و ... اما وقتی که شکم سیر شد دوباره همه اینها برمی گرده سر جاش !!
چند وقتی هستش که ورزش رو شروع کردم ! و تصمیم گرفتم چند کیلویی چاق کنم ! چون میدونم دوران آموزشی لاغر میشم !!! طفلکی نادر !!!
امروز از اون روزهایی بود که من خیلی کار داشتم . صبح چند تا چک داشتم که باید پول واریز میکردم و از طرفی باید چند تا آژانس املاک هم سر میزدم . عصر بود خسته مفرط رسیدم خونه و اومدم تو اتاقم تا به حساب های خودم برسم .
بعد از چند دقیقه احساس کردم دست هام داره میلرزه و اصلا حالم خوب نیست !!! تو همین حین رضا گفت :
- نادر حالت خوبه ؟
چطور مگه ؟ نه !!!
- چی شده ؟
فقط سرمو گرفتم و چشم های خودمو بستم ! حال خوبی نداشتم . احساس میکردم انرژی فوق العاده زیادی رو دارم از دست میدم !!!
به رضا گفتم نگران نباش ! تا نیم ساعت دیگه حالم بهتر میشه ! احساس کردم بد جوری گرسنه شدم !!!!!!!! برای اولین بار بود که همچین حالتی پیدا میکردم
رفتم آشپز خونه و سریع 2 تا تخم مرغ نیمرو کردم و مشغول خوردن شدم . باورم نمیشد هر چی بیشتر میخوردم لرزش دست هام کمتر میشد (!) و حالم بهتر میشد !!. بعد از یخچال میوه برداشتم و شروع کردم به خوردن . بعد رفتم سراغ شیرینی های شکری شرکت ویتانا که خیلی خوشمزه هستش ! در عرض نیم ساعت فقط خوردم !!!!
برای من خیلی عجیب بود . حدس زدم شاید به خاطر ورزش های من باشه !!!
تلفن رو برداشتم و زنگ زدم به یکی از دوست های خودم که حریف تمرینی من هستش .و حالت خودم رو توضیح دادم .
سلام مصی !!! (مصطفی) . دارم میمیرم .
- خدا نکنه . چی شده .
جریان رو گفتم .
- نادر یه سوال بپرسم ؟
بپرس
- تو غذا خوردن رو دوست داری ؟
فوق العاده زیاد و خیلی هم لذت میبرم !!!
- چقدر تو روز معمولی میخوری ؟
معمولی ولی کمی بیشتر !!!!!!!!
- ببینم تو داری چاق میکنی ؟
از کجا فهمیدی ؟
- چقدر میخواهی چاق کنی ؟
تا 5 کیلو خوبه !!!
- نادر تو سنگین ورزش میکنی و از طرفی قصد افزایش وزن داری سه وعده نمیتونه به بدنت جواب بده !!!!!!!!!!!!!!!
و شروع کرد نیم ساعت در مورد سوخت وساز بدن و رابطه اون با ورزش و مواد پروتئینی و ... صحبت کردن !!
حالا چی کار کنم ؟
- حداقل باید 5 وعده بخوری !!!!
و شروع کرد یه بند که باید چی بخورم و چه جوری بخورم و کی بخورم حرف زدن.

بعد از اینکه مکالمه تموم شد رفتم تو فکر و اینکه حالا اصلا من اومدم خیلی شیک تعداد وعده غذایی خودمم هم زیاد کردم ولی دوران آموزشی رو چی کار کنم !
عجب گیری کردم من ! فکر کنم اگه شبی نصفه شبی گرسنه بشم باید چی کار کنم ؟!!!!!!!!!!!!