سه‌شنبه، اسفند ۱۶، ۱۳۸۴

کسادی بازار


خوب دیگه امروز گفتم بیام یه سری به وبلاگ خودم که داره گردوخاک می خوره بزنم !!! قبل از هر چیزی تشکر کنم از عادل که همیشه عاشق نوشته هاش هستم . شرمنده عادل جون چند وقتی بد جوری سرم شلوغ بود .داشتم تو طراحی قالب جدید یکی از دوستان کمک می کردم !!! از جناب هیس هم ممنون که لینک وبلاگ منو تووبلاگشون اضافه کردند.
اما بریم سراغ مطلب امروز :
خوب عید نزدیکه و مردم هم به فکر استقبال از عمو نوروز !! هستن . نمی دونم شما چقدر سرتون تو حساب و کتاب هستش ولی اگه گاگول !!! هم باشید حداقل حس کردید که وضع نسبت به پارسال هم بدتر شده !!!
حدود چند ماهی هستش که همه کسبه ایران حالا هیچ فرقی نمی کنه که تو چه صنفی فعالیت دارن دارن از کسادی بازار مینالن !!! از بازاری جماعت بگیر تا عمده فروش و دلال و خرده فروش و حتی بازار فاحشه ها و روسپی ها هم خوابیده !!! معلوم هم نیست که این وضع تا کی می خواد ادامه داشته باشه !!!
داخل هر مغازه ای که میشی انگار گرده مرده پاشیدند خر پر نمی زنه !!!! همه فروشنده ها ها بی کار هستن .البته من دارم این وضع رو از 5 ماه قبل حتی بیشتر تشریح می کنم . الان که وارد مرکز خرید می شید خوب مشتری کم و بیش هست و طبیعی هم هست چون نزدیک عید هستش و هر کور و کچلی هم برای اینکه به استقبال عید بره می ره و شده کمترین چیزی که ماهی قرمز بدبخت !!! هستش رو می خره !!! اما در کل وضعیت بازار خیلی خیلی خرابه و من نمی دونم این وضع می خواد تا کی ادامه داشته باشه ! ولی خوب تا اینجا هم خیلی ها فراری کرده !!!
فکر کنم تنها چیزی که الان بازارش خوب رونق پیدا کرده قسمت مواد شوینده و پاک کننده هستش !! خوب می خرن . حالا طرف یک سال خونه و زندگی خودش رو تمیز نمی کنه ولی همچین که بوی عید و این مسائل می آد همچین میافته تو جون این خونه و زندگی که بیا و ببین !! شب کنار شوهرشم که هست داره با پودر صابون شوهر رو می شوره !!!!!! خلاصه اینجوریاست !!
امیدوارم که وضعیت بازار هم رو به راه بشه .
همیشه شاد باشید.