شنبه، شهریور ۱۰، ۱۳۸۶

شریک جنسی

شریک زندگی . عشق . احساس . پیشرفت . شریک جنسی . سکس .
مطلب کاملا بی ناموسی !!
چقدر عنوان مطلبم زیاد شد . ولی مهم نیست مطلب بسیار مهمی میخوام بنویسم که ایهاالناس بیائید بخونید .مخصوصا عزیزانی که تازه تو این ایام شادی مزدوج شدن و میخوان ترتیب همو بدن و حسابی از خجالت هم دربیان و تو زفاف هم اولین کلنگ زندگی رو تو آغوش هم بزنن .
امروز میخوام کمی هم جنس های خودم رو ارشاد کنم تا لذت ببرن از زندگی .
مقدمه و عقیده من :
از خودم بگم که میگم : دست تو دست هم برای هم کنار هم زندگی بسازیم . یعنی اینکه آقا و خانم ها وقتی میگید من برای توام و تو برای من : عمر و جون و لحظه ها و احساسات و وجود و نگاه و لذت "فقط و فقط " برای هم باشه . زن برای مرد و مرد برای زن از هر حیث و پیشرفت زندگی . زندگی که سازنده اون و ستون اون رو آقا و خانم تشکیل میدن . این درست که همیشه انتظار داریم زن به عنوان مکمل مرد فقط خودش و وجود خودش رو در اختیار مرد قرار بده و به قولی وفادار به مرد و زندگی خودش باشه و مساله ای منطقی هم هست و اگر به غیر از این باشه باید فقط شاشید به وجود همچین کسی . ولی مرد چی ؟ اگر زنی وفادار هست و پایبند به زندگی مرد حق داره وجود کس دیگه ای رو اختیار کنه ؟
عقیده ای برای خودم دارم که خیلی از هم جنس های من با مخالف هستن . و اون این هستش که مرد هم هیچ فرقی با زن نداره و مثل میوه چهار فصل میمونه و فقط بایدخودش و احساسش و ... برای کسی که کامل کننده زندگی و خودش هست نثار کنه و اون کسی نیست جز همسر آدم . شریک زندگی . فرقی نمیکنه خانم باشیم یا آقا باید وفادار به عشق و احساس و پایبند به زیباترین و مقدس ترین مساله زندگی .
حالا هر کی مخالفه نخونه !!! ها ها ها .
این ایام تعطیل بر همه زن و شوهر ها مبارک که ایام ایام سکس بود و حال !!! البته حال رو میشه تو هر چیزی دید مثلا من خودم اونو توی رختخواب و ... میبینم !!! امیدوارم که نهایت استفاده رو از هم برده باشید و ایام به کامتان .
حالا خوب روحیه منم حساس و این ایام رو فقط با آرزوی لحظه های خوبتر برای همه زن و شوهر ها گذروندم .
اومدم کمی مردهای گاگول رو راهنمائی کنم مخصوصا اونهایی که تازه رفتن سر خونه زندگی خودشون . نقاط حساس خانومتون رو بشناسید . حداقل سعی کنید بشناسید چون سکس با عرض معذرت فقط تلمبه زدن نیست و این روش سکس نیست !
اجازه بدید سطح سواد سکستون رو کمی بالا ببرم و برای ادامه مطلب و روشن شدن موضوع نواحی ممنوعه خانم ها رو براتون بگم :
مجموعه تناسلی خانم ها خیلی حساس هستش و پیچیدگی جالبی هم داره :
Mons Veneris : پوبيس
Clitoral hood
Clitoris : حساس ترين نقطه دستگاه تناسلی
Labia Major
Labia minor
Urethra : مجراي ادرار
Vagina : واژن
Perineum
Anus : مقعد
ناحیه های حساس بدن خانم ها :
خیلی از مردها هستن که زمانی که تو اغوش هم میرن و تو جود هم حل میشن رو تخت خواب نمیتونن زن رو به ارگاسم برسونن . آقایون همیشه زود ارضا میشن و زود به ارگاسم میرسن ولی برعکسش خانم ها اینطوری نیستن باید , هم از نظر روحی و هم عاطفی و در نهایت جسمی ارضا بشن تا به ارگاسم کامل برسن و این به عهده شریک جنسی اون هستش .
سکس مقدسه ! چرا ؟ اگر همین آقایون عشقبازی بدون عشق داشته باشن که خیلی ها تجربه میکنن بخوبی انزجار درونی بعد از تموم شدن ماجرا رو به یاد میارن و این همون مساله ای هستش که خودم بارها شنیدم از همجنس های خودم وقتی با زنی همخوابه شدن که فقط هدفشون سکس بی عشق و عشق بازی بوده , بعد از ارضا شدن احساس میکنن از اون زن متنفرن ! دقیقا مثل رابطه مردان با زنان فاحشه ! در صورتیکه وقتی سکس با عشق بازی همراه باشه یک نوع علاقه قلبی هم بوجود میاد ! برای اینکه چنین وقایعی پیش نیاد حضرات عزیز باید بدن زن مورد علاقه خودشونو بشناسن :

در بدن خانم ها نقاطي هست که در عصب حسي تمرکز بيشتري دارن و تحريک اونها لذت خاصي ايجاد ميکنه و گاه زن رو به حالت جنون میرسونه ! اين نقاط به کل ناحيه تناسلي زن رو در بر ميگيره در درجه اول اما تنها به اون نقطه خلاصه نمیشه و خیلی وسیع تره .
- آقایون گرامی بدونید که کليتوريس حساس ترين نقطه بدنه یک خانم هستش!! سعي کنيد تحريکش کنيد ولي به ياد داشته باشين که بعضي مواقع زيادي حساس میشه و یا در بعضی افراد بیش از حد حساسه و نبايد مستقيما و بدون ظرافت و رطوبت و ... لمسش کنید . " قشنگ با ظرافت کار کنید ! تیله بازی نیست که عزیزانم "
- حتما بايد رطوبت و Lubrication کافي در موقع تماس وجود داشته باشه که این رطوبت از طریق بوسیدن و عشق بازی و تحریک نواحی فوقانی بدن , خود به خود ترشح میشه و یا با کمک مواد موضعی . ضمنا تحريک غير مستقيمش از طريق انتخاب زاويه مناسب هنگام سکس به اندازه کافي باعث تحریکش میشه .
- از Oral sex "سکس دهاني " هیچ وقت غافل نشيد هم جنس های عزیز من که میتونید با این کار زن خودتون رو به بهشت ببرید ! البته یک نکته مهم برای خانم ها ,قبل از این کار حتما استحمام کنید تا تمایل و رغبت مرد به انجام این عمل بیشتر بشه !!! چون ترشحات شما زیاد و باید تمیز باشد و حسابی به خودتون برسید .

اما نقاط حساسی غیر از نقطه ممنوعه خانم ها :

1- لبها : بوسيدن لبها نه تنها لذت جسمي بلکه اثر رواني بسيار خوبي داره. فراموش نکنيد که اين پديده زيبا و عجيب یعنی بوسيدن فقط منحصر به آدمهاست و در واقع نمونه متعالي عشقبازيه."آی آی بعضی ها دوست دارن این بوسه رو همه جا رو البته منظورم خودم نیستما!!!"

2- سینه ها و مخصوصا نوک سينه ها : کمی صبر کنید باید خانومتون رو بشناسید و ببینید چقدر از فشار سینه خوشش میاد ! ها خیلی حساس هستن و سينه هايشون با فشار کمی درد مي گيرد و بعضی ها هم زیاد نه و عاشق فشار هستن . "بعضی ها هم عاشق سینه و نوک سینه و ... هستن !!!!!!!!"

۴- مُچ بعضي دختران حساسه . یادتون باشه که اين نقاط در افراد مختلف متغيره و بعضی ها بهش حساسن و بعضی ها هم حسی ندارن !
5- بوسيدن لاله و نرمه گوش , بازو و حتی زیر بغل !!!
6- گردن: اينم از نقاط جنونه... هُرم گرم نفس یار و کلمات محبت آميزتون رو از گردن معشوقتون هیچ وقت دريغ نکنید ولي خیلی خیلی مواظب باشيد جاي مکش شما روي گردن خانومتون نمونه که همه میتونن ببیننش و بقول معروف تابلو میشه ... !!!
7- کون !!!!: اينجا رو که هر دو طرف کشته مرده اش هستن البته " منظورم اصلا و ابدا Anal sex نیست " فردا نرین بی ناموسی به بار بیارین بگین من گفتم !!!!!!! یاد بگیرید با هر جایی با ظرافت کار کنیدو اصولش چی هستش نه اینکه ...!!!!
8- پشت زانوها و ساق ها و کلا پاها و مخصوصا داخل و بین رانها : اصلا نياز به توضيح نداره .
9- بالای واژن و ناحیه زیر ناف معروف به نفطه خیالی G spot !!!!! فشار دادن با کف دست و یا لمس این ناحیه در موقع نزدیکی تاثیر عمیقی روی خانومتون میذاره ! به عرش میتونید ببرید .

نتیجه گیری غیر اخلاقی :
میدونم الان صد نفر میگن چرا اینها رو میگی و یا هزاران لقب و فحش خوار – مادر رو نثارم میکنن اما علت نوشتن من در این مورد فقط یک چیز بوده ! متاسفانه به جرات میتونم بگم 99% زنان , به شریک زندگی خودشون نمیگن چکارشون بکنه ! همین چند وقت پیش تو سازمان یکی از دوستان متاهل صحبت میکردم بهم میگفت خانمم خجالت میکشه از اینکه بهم بگه فلان جای منو بمال و یا ببوس و دست بزن و اینطوری با من کار کن که بیشتر خوشم میاد ... ! گفتم آخه خانم تو که جلوت لخت مادر زاد میشه و دیگه هیچ حریمی بنام شرم و حیا بینتون باقی نمی مونه پس وقتی تا نهایتش با هم میرید دیگه چه جایی باقی میمونه برای خجالت کشیدن خانمت؟!؟ و کلی تعجب کردم .
آخه یک مرد از کجا روحش خبر داره که خانمش مثلا کجای بدنش خیلی تحریک میشه ؟ مخصوصا که آقایون خیلی مسائل رو نمیدونن ؟ درحالی که آقایون راحت عنوان می کنن ! بی هیچ رو دربایستی به زنشون میگن با فلانشون چه کارهای بی ناموسی ای انجام بدن !!!! , زن ها هم باید وقتی رفتن تو دنیای شیرین ! آستین ها رو بدن بالا ! من قبلا در مورد پریود نوشتم تا خیلی ها بدونن که اصلا این بلای جون زنها برای چی اتفاق میافته و چرا باید باشه و چه عوارض و علائمی داره که خیلی از هم جنس های خودم ازش بی اطلاع هستن و چیزی نمیدونن و همین باعث دردسرهای جدی برای خانمها شده !! و خیلی هم خوشحالم که تونستم خیلی از دوستان رو آگاه کنم در این مورد . ولی میدونم هنوز هستند خیلی از پدرها و شوهرها و پسرهایی که اصلا نمیدونن پریود یعنی چه و چه عوارضی برای زن و دختر بوجود میاره و به همین دلیل رفتارهایی غیر انسانی با دخترانشون در پیش میگیرن و اونو به حساب پتیاره بودنش میذارن ! همه این اطلاعات از واجبات زندگی ما انسانهاست و جایی برای شرم نباید وجود داشته باشه چون سر خوردگی و سرکوب حس جنسی در انسان باعث کدورت و سر خوردگی و افسردگی و جدایی و خیانت و احساس یاس و شکست در زندگی می کنه . پس یاد بگیریم خجالت رو بذاریم کنار و از طریق عقلانی و منطقی و اون طوری که دوست داریم , به این حسمون احترام بذاریم و عمل کنیم بهش !