یکشنبه، مهر ۱۶، ۱۳۸۵

بوسه

امروز از اون روزایی بود که از صبح زود بیدار بودم و خیلی خسته هستم !!! بالاخره زندگی خرج داره دیگه !!!
الان اومدم تو اتاقم و طبق معمول اولین برنامه ای که اجرا می شه تو سیستم مدیا پلیر هستش !!! خدا بیامرز هایده هم داره می خونه !!!

بوسه !
تا حالا بهش فکر کردید ؟ مسئله ای که شاید تو ذهن خیلی از شماها ساده بیاد ولی خیلی خیلی خیلی مهم و سازنده هستش :

بر خلاف تصور خیلی ها که فکر میکنن بوسه اهمیت زیادی در زندگی نداره ,ولی برعکس بوسه و بوسیدن عامل مهمی برای نشون دادن عشق , دادن آرامش و حتی نوعی لذت بشمار میاد !
البته جونم واستون بگه که بوسه انواع مختلفی داره و بنا به احساسات و نقطه ای از جسم و یا بدن !!! که می نشینه فرق میکنه و میشه به نوعی اون رو یک راه برقراری احساس بصورت تماسی نامید :
بوسیدن تو زندگی می تونه خیلی موثر باشه ! چرا که بوسه ابزاری برای نشون دادن احساس وعلاقه مفرط هستش !
چقدر از بوسه تو زندگی استفاده می کنید ؟

من به جرات میتونم بگم دربین خانواده های ما 99% هیچ استفاده ای از بوسه نمی کنن حتی در موارد مورد نیاز !
و فقط بوسه رو از نوع تشریفاتی اون مثل ورود به مجالس و یا برای همخوابگی و سکس استفاده میکنن ! در صورتیکه بوسه تنها منحصر به این روابط نمیشه و بهتره بگم فلسفه بوسه و بوسیدن خیلی فراتر از این مسائل هستش !!!!
بوسه بین مردها و خانم ها متفاوت هستش :
نمونه : (!!!)
بیشتر بین مردها :
- وقتی دو دوست خیلی صمیمی به هم میرسن برای نشون دادن احساس علاقه و دوستی همدیگه رو میبوسن !
- در زمان مراسم ازدواج و اعیاد و یا مراسم مذهبی و ختم و ... مردان همدیگه رو میبوسن !

اما زنان ایرانی بر خلاف مردان اکثر اوقات در حال ماچ و بوسه هستن چه با بچه ها چه با همجنس هاشون و گاه هم با همسرشون که اکثرا سعی میکنن این آخری رو در خلوت انجام بدن !!! چون بوسه در فرهنگ مشرق زمینی همیشه در خفا صورت میگیره اما چرا ؟ چون بوسه زن و مرد جزئی از مراسم آغازین زیر شکمی قلمداد میشه !!! و این نظریه ها چقدر احمقانه هستش !!
خانم ها موقع بوسیدن هم بر خلاف مردان که حسابی آبدار و کش دار لُپ طرف رو میبوسن, فقط لُپ ها رو به هم نزدیک و یا می چسبونن و این یعنی بوسه! البته یک دلیل مهم داره !!!! آرایش !!!!! فکر کنید اگه توی مراسم عروسی تمام زنها بخوان عروس رو ببوسن چه اتفاقی میافته ؟ صورت عروس مثل بیماران آبله مرغونی از رنگ ماتیک !!!! می شه !!!
برای همین بخاطر استفاده از لوازم آرایش و یا پاک نشدن آرایش صورت " کرم پودر " از اینکار اجتناب میکنن چون خیلی از خانمها از لوازم آرایش ارزون قیمت استفاده میکنن !!! " ایرانی که روی صورت میماسه " رنگ پس میدن در صورتیکه ماتیکهای گرون قیمت رنگ پس نمیدن حتی با بوسه تر !!!!!

- بوسیدن بچه ها احساس خیلی خوبی به آدم میده . به نوعی عشق و علاقه خودمون رو بهشون منتقل میکنیم . یک مادر میتونه با بوسیدن فرزندش بهش آرامش بده . وقتی نوزادی رو در بغل گرفتید و از صمیم قلبتون میبوسید در واقع تمام عشق و علاقه قلبیتون رو به وجودش منتقل میکنید . وقتی بچه تون زمین میخوره و ونگش هوا میره همون بوسیدن دست زخمیش و صورتش و نوازش کردنش آرومش میکنه . دقت کردین ؟

بوسیدن در بین اکثر افراد بعنوان شروع سکس بکار میره , در حالی که یک راه ابراز علاقه و عشق ورزیدن بین همسران بشمار میاد تا یک نوع آغاز سکس . من خیلی کم دیدیم در خانواده های ایرانی زمانیکه زن و شوهر به هم میرسن همدیگه رو ببوسن ! حتی جلوی فرزندانشون هم این کار رو نمی کنن !!!! و همون طور که گفتم اگه بخوان این کار رو هم کنن بیشتر تو خفا انجام می دن !!!!!

مگه همسرت نیست ؟
مگه همه وجودت نیست ؟
مگه همه دنیای تو نیست ؟
مگه کسی نیستش که تو باید با اون و کمک اون با لذت و هیجان و کار و صبر و تحمل زندگی رو بسازی ؟
مگه کسی نیستش که حاضری جونتو واسش بدی ؟
مگه اولین و مهمترین و نزدیک ترین فرد به تو تو این دنیای بزرک نیست ؟
مگه کامل کننده تو تو این دنیا نیست ؟

پس یاد بگیرید وقتی از خواب بیدار میشین همدیگه رو ببوسید. وقتی می خواهید برید بیرون برای کار ... وقتی از سر کار برمیگردید ... و حتی موقع خواب ! همدیگه رو ببوسید .

Bos..Bos
بابا خجالت نداره که این کار قشنگ رو کنار فرزندانتون انجام نمی دید .مطمئن باشید با این کار به بچه هاتون عشق و علاقه ای که نسبت به هم دارید رو هم نشون می دید و بچه هم آموزش می بینه !!!

تو خیلی از خانواده های ایرانی خودم شاهد این موضوع بودم که اصلا زن و شوهر کنار هم نمی خوابن !!! اگه هم پیش هم باشن صبح خانم اگه مثلا زورش به مرد برسه !!!!! کونشو می کنه سمت آقا و خرناسه می کشه مثل خرس و این یعنی شرمنده باید خودت بری صیحانه حاضر کنی ! چون به من ربطی نداره و باید تا لنگ ظهر بخوابم !!! و حالا اگه زن تو سری خور باشه قبل از مرد بیدار میشه و میره سراغ تدارک صبحانه و مرد وقتی بیدار شد تلک و تلک میره خیر سرش میشاشه و بعد هم میاد کوفت میکنه و یه آروغ برای خالی نبودن عریضه و بعد هم بلا نسبت گاو میره بیرون و فقط تنها جمله عاشقانه ش به زنش اینه که : یه غذای مشتی برای ناهار رو براه کن ... زت زیاد !!!
وقتی هم که از سر کار بر میگرده صد رحمت به سگ قاشیه !!!! هر چی دق و دلی و طلب و عقده و حرص داره سر زن خالی میکنه و ... شب هم موقع خواب لنگهای عیال رو میگیره و هوا میکنه و .... !
و این یعنی زندگی سراسر شور و عشق !!! می دونید متاسفانه اکثرا همینطوره و خانواده های ایرانی واقعا آداب و رسوم زناشویی رو بلد نیستن و رعایت نمیکنن .
زنان ایرانی همیشه تشنه چند چیز مهم هستن و جز طبیعی ترین نیازهای اونا هستش :
- کلمه و لغت : عزیزم , دوستت دارم , چه خوشگل شدی امشب :)
- بوسه
- سکس دو طرفه
ولی خوب درک و شعور خیلی از آقایون پائین هستش ! ببخشید که دارم پته همتون می ریزم رو آب ولی خوب باید گفت دیگه .وقتی من خودم می بینم هم جنس های من که حتی سنی هم ازشون گذشته هیچ ارزشی برای مهمترین فرد توی زندگی قائل نیستند افسوس می خورم و می گم خاک عالم تو سرتون !!!!!!!

آقا / خانم ! یاد بگیرین وقتی صبح بیدار میشین لبهای هم رو ببوسین ! وقتی دارین میرین بیرون و از هم جدا میشین همیدگه رو ببوسین و در آغوش بگیرین ! شب قبل از خواب هم یک شب بخیر و یک بوسه و دوستت دارم ! باور کنید همین 3 عامل ساده زندگی شما رو زیر و رو میکنه و برخلاف تصور عوام و مشتی احمق که فکر میکنن با این کارها زن پُر رو میشه و یا مرد روش زیاد میشه , اصلا اینطور نیست و این جزو آداب زناشویی محسوب میشه و باعث عمیق شدن عشق و علاقه و دوستی بین زن و شوهر میشه ! انسانها طالب دوست داشته شدن و دوست داشتن هستن و این دو عامل تنها از طریق ذهنی منتقل نمیشه چون هنوز بشر از راه تله پاتی نمیتونه منظورش رو برسونه و یک موجود سخنگوئه ! هر زنی دوست داره از زبون شوهرش کلمه دوستت دارم و عزیزم و عشق من و صد تا از این کلمات رو بشنوه .
من نمی گم کامل شدم ولی همیشه سعی کردم خودم رو کامل کنم و همه سعی و تلاش و کوشش و وجودم رو می زارم تا بتونم زندگی پر باری رو فراهم کنم و همه این مسائل که جز تفکیک ناپذیر زندگی زناشویی هر انسانی هستش رو برای لحظه لحظه بهره بگیرم .
مطمئن باشید که نتیجه بی نهایت موثرش رو می بینید پس یاد بگیرید و عمل کنید . و به جون من دعا کنید !!!
بابا من چه جوری حالی کنم زمانیکه دستهای خانمتون در دست شماست زل بزنیند توی چشمش و بهش از عشق بگید و بعد اون دستها رو ببوسین و یا گونه ها و لب ها رو و حتی ناز کنید و لمس کنید !!!!! تاثیری که روی خانمتون میذارین بقدری زیاده که با 100 تا مثنوی جملات و شعرهای عاشقانه هرگز نمیتونید روی اون بذارید ! بقول معروف با بوسه میشه عشق رو در قلب حک کرد ... پس خجالت رو کنار بذارید و بعد از خوندن این متن , همین الان هر کسی رو که دوست دارید ماچش کنید و به تاثیر عملتون نگاه کنید ! صد البته منظور این نیست که هر عمله جوادی رو دیدین بماچینش !
منم از پشت این کامپیوتر همتون رو می ماچم :)