شنبه، آبان ۲۰، ۱۳۸۵

مزاياي خدمت

از وقتي كه خدمت رفتن من قطعي شده !! با خيال راحت مي تونم به طرف مقابلم بگم كه ديگه روي من حساب نكنيد !!!
حالا ماجرا از چه قراره ؟
من فكر نمي كردم كه سرباز شناخته شم !! يواش يواش به فكر كار آينده و اساسي خودم بودم !‌ دو تا كار رو مد نظر داشتم .
اولي كار تو شركت دارو سازي !!!! كه شركتي دولتي بود .
دومي كار توي يك شركت كه نماينده آلماني بود و شركتي خصوصي بود با مزايايي فوق العاده .
جالبي كار كجاست !!
من براي اينكه بتونم توي شركت دارو سازي نفوذ كنم از دوستم كمك گرفتم و خيالم از جهت كار راحت شده بود اونجا .
ولي شركت دومي اومده بودن سراغ من !!! چرا ؟ چونكه به كسي نياز داشتند كه بتونه نيازهاي اونا رو تامين كنه توي مسائل وب !!
منم كه خداي وب و اينترنت و تخصص اصلي من متمركز شده تو همين قضيه . من هم قول همكاري داده بودم به اين شركت و اين بنده خداها منتظر جواب بله من بودن تا به امروز !!

امروز در مغازه بودم كه ديدم يه آقايي اومد بعد از معرفي خودش گفت كه از طرف مدير عامل شركت اومده و فرم استخدام رو آورده !!!!!
منم خيلي شيك عذر خواهي كردم و گفتم تشكر كنيد .و بگيد كه من نمي تونم همكاري كنم چونكه زيرا من
يك سرباز وظيفه شناس هستم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
البته مهم نيست مهم اينه كه خدمت رفتن از آدم مرد مي سازه !!!!! اينو مي شه از همسر آقايون متعهل جويا شويد !!!
خلاصه اينكه تونستم بعد از ظهر هاي خودم رو خالي كنم !!
از ته دلم مي گم : آخ جون . حداقل دو تا نصفه روز ميشه يك روز‌!!!! و ميشه برنامه اقتصادي پياده كرد .
شهرستان رفتن من هم براي گفتگو در مورد بيزينس و كار هم قطعي شد . اين هفته وبلاگ من آپ نمي شه تا برگردم .
اميدوارم شاد باشيد و براي خودم هم آرزوي موفقيت مي كنم .