سه‌شنبه، آبان ۰۳، ۱۳۸۴

لذت با هم بودن

آقا دنیای زن و شوهرها دنیای خیلی شیرینیه که متاسفانه تعداد کمی از زن و شوهرها این گرما و عشق و لذت رو لمس میکنن و اکثرن از بودن با هم و یا داشتن رابطه جنسی با هم و عشق و عاشقی هایی که فقط در حد فرمالیته بیان و تقلید و تکرار میشه , هیچی نمیدونن و میبینی دو نفر 50 – 60 ساله دارن با هم زندگی میکنن اما هنوز یه وجه مشترک تو زندگی با هم ندارن و فقط همدیگه رو از روی ناچاری تحمل میکنن ! زن به مرد نیاز داره و بهش سرویس میده و مرد هم به زنش نیاز داره و در مقابل خواسته هاشو بر آورده میکنه ولی دریغ از یک سر سوزن عشق و علاقه و شور و حال در قلب این دو نفر آدم . متاسفانه خیلی از زن و شوهرها یاد نگرفتن که علاوه بر اونکه باید محبت و علاقه به هم رو وسعت بدن , همزمان دیدگاههای جنسیشون رو هم باید وسعت بدن تا بتونن عشق رو با همه وجود لمس کنن . درسته که غلت زدن های شما با همسر یا دوست پسرتون به ظاهر براتون کافیه و خیلی هم ضد عفونی شده و پاستوریزه ست و فکر میکنین همین که ارضا شدین تمومه رسیدین به اوج , اما مطمئنم که خیلی از شما از نظر روحی ارضا نمیشین و به همین دلیله که به جرات میتونم بگم 90% از زن و شوهرها از زندگی با هم یک رابطه کلیشه ای رو تجربه میکنن نه یک رابطه انسانی بر مبنای عاطفه و علاقه و عشق و سکس و ... :

من هنوز ازدواج نکردم ! ولی طبق عادت هایی که دارم اگه بخوام در مورد موضوعی فکر کنم و نظریه صادر کنم !! تمام موضوع رو همه جانبه در نظر میگیرم و بعد نظریه می دم.
چی کار کنم دیگه امشب میخوام گیر بدم به زن و شوهر ها!
دید خیلی از مردم نسبت به این مسائل هنوز باز نشده.تو دانشگاه هم که بودم وقتی در مورد این مسائل با بقیه صحبت می کردم درصد کمی از بچه ها موضوع رو درک می کردند و بقیه بچه ها شاید تو اون لحظه اولین بارشون بود که در مورد این مسائل فکر می کردند.خیرسرشون مثلا قشر تحصیل کرده جامعه هستن.
اینو برای این میگم تا اونهایی که میگن عشق و علاقه فقط با ازدواج بوجود میاد , بدونن که اشتباه میکنن و عشق و علاقه فقط زمانی بوجود میاد که دو نفر همدیگه رو همونطوری که هستن بپذیرن و به هم 100% اطمینان داشته باشن و وجود هم براشون مهم باشه نه گذشته و روابط و سلایق و چیزهای مسخره ای که دنیای امروزی ما رو احاطه کرده و شده دست و پا گیر روابط انسانی ! یا سنت های مسخره ای
که فقط باعث میشه خیلی از لذت ها و شادی ها تبدیل بشه به رفتارها و گفتارهاییکه ثمرش چیزی جز فاصله انداختن بین افراد نیست.
تو زندگی چیزی که مهمه و خیلی ها مد نظر نمیگیرن اینه که امروز خودشون رو به خاطر دیروزشون خراب می کنند.دو نفر تو زندگی مشترک

با هم زندگی میکنند , میگردند , تفریح میکنند , معاشقه میکنند, مهمونی میرند و با زندگی و بیشتر از اون با خودشون خیلی حال میکنند . اما سوای همه اینها گاهی اوقات مثل همه آدمها دچار اختلاف هم میشن . با هم دعوا میکنن و از دست هم عصبانی میشن که اگه اینها نباشه زندگی کسل کننده و احمقانه میشه ... ولی باید بیشتر از اونکه از دست هم رنجیده بشن , همین دعواها پایه های عشق اونا رو مستحکم تر کنه و تجربه دو نفر رو افزایش بده و یاد بگیرن از اشتباهات درس بگیرن و تکرارشون نکنین , نه اینکه کودکانه لجبازی و قهر کنین و خودشونو از خوشی ها و لذت با هم بودن محروم کنین , چون همه میدونیم که کسی از فرداش خبر نداره و خیلی احمقانه ست که آدم بخواد امروزش رو بخاطر دیروز , خراب کنه .
تعریف با هم بودن و با هم شاد بودن خیلی عمیق هستش و باید طرفین این موضوع رو کاملا درک کنند.تا در کنار هم بودن براشون یکی از مهمترین مسائل باشه.
کم کم موضوع رو همه جانبه باز میکنم .فعلا
همیشه شاد باشید.