دوشنبه، بهمن ۰۳، ۱۳۸۴

شیرینی زندگی

اگه یادتون باشه تو از چند تا از پست های قبلی خودم اشاره کرده بودم که دنیای زن و شوهر ها دنیای شیرینی هستش .ولی متاسفانه خیلی از افرادی که حتی دارن با هم زندگی می کنن و اصلاح زن و شوهر رو دارن اون طوری که باید از زندگی دو نفره !! لذت ببرن نمی تونن !!

دلم واستون بگه طبق عقاید بنده که به هیچ عنوان هم حاضر نیستم حتی یک قدم هم نسبت به موضع عقاید خودم عقب نشینی کنم!! تو دنیای زن و شوهر ها چیز !! یا عاملی که باعث می شه همیشه طرفین از زندگی لذت ببرند با هم بودنه ! امروز نمیخوام در مورد اقتصاد !! و اثبات دوست داشتن و آشنایی و ... صحبت کنم . فقط می خوام چند تا مثال بزنم که حالشو ببرید و اگه می خواهید ازدواج کنید !! استفاده ای ببرید و اگر هم ازدواج کردید و عرضه ی اینو ندارید که از زندگی خودتون لذت ببرید کمی به خودتون بیائید و از این لحظه به بعد درست زندگی کنید . و لذت این زندگی شیرین رو بچشید.

اما بریم سراغ با هم بودن !
وقتی من می گم با هم باشید منظورم این نیستش که مثلا حموم هم می رید با هم برید ! منظورم اینه که تو همه مسائل و لحظه ها و افکار و عقاید و ذهنیات و حتی حموم رفتن هم !!!!!!! با هم باشید .

واقعا چقدر لذت بخش و شیرین هستش که همیشه همراهتون کسی باشه که همراهتونه و با شماست !! تو عقاید و افکار و تو یک کلمه تو زندگی !! و چقدر زیباترو شیرینتر هستش که طرف مقابلتون همیشه کسی رو داره که تو مسائلش تو افکارش و ... همراهش هستش .

خوب توجه کنید که تا اینجای کار خیلی کار بزرگی انجام دادید و تقریبا می تونم بگم که خیلی از سنت ها رو شکستید . خوب شاید بگید چه جوری؟
شما وقتی با هم هستید حتی می تونید از قهر کردن و دعواهای خودتون هم لذت ببرید و مثله این زن و شوهر های احمق !! که فکر می کنن اگه با هم دعوا کردن و قهر شدن تا 10 ماه باید سایه هم با تیربزنند و حاضر هم نیستند هم دیگه رو ببیند و وقتی با هم قهر می کنند تمام وظایف و مسئولیت های خودشون رو فراموش می کنند و همه مسائل تحت الشعاع این مساله یعنی قهر و دعوا قرار میگیره نباشید و سنتی فکر نکنید و سنتی هم زندگی نکنید ! حالا همین مساله وقتی با هم هستید!! سر هر موضوعی دعوا کردید !! بحث کردید !! عصبانی شدید !! بشقاب سر همدیگه خورد کردید و بالاخره قهر کردید .اجازه نمی دید این موضوع شما رو از چرخه زندگی لذت بخش خارج کنه و میتونید با یه لبخند یا یک شاخه گل ! حتی یک بوسه ساده و شیرین قضیه رو خاتمه بدید و از این موضوع درس بگیرید و جالب اینجاست که بدونید همین موضوع باعث می شه که شما به هم نزدیکتر بشید و شاد باشید ! اما نتیجه مهمی که این کار می ده اینه که شما به دیگران اجازه ندادید در مورد زندگی شما و روابط و ... دخالت کنن .

خوب انقدر به هم باید نزدیک باشید که حتی وقتی بدون حرف زدن تو چشم های همدیگه نگاه می کنید منظور طرف مقابل رو درک کنید .

انقدر با هم راحت باشید که نیاز های خودتون رو رک و پوست کنده به هم بگید . از اورال سکس بدت میاد؟!! خوب خجالت نداره !! بگو بدم میاد.
اگه مشکلی داری به جای اینکه نسبت به طرف مقابلت موضع بگیری و بازم سنتی بازی !! دربیاری ، خیلی راحت بیا و مشکل خودت رو مطرح کن .
از رنگ سوئیتنش خوشت نمیاد ، به جای اینکه اخم کنی و شام نخوری !! بیا بگو من خوشم نمیاد !!

خوب که چی ؟ اگه با هم نباشید ؟ اصلا ازدواج معنی پیدا میکنه ؟ !!اگه می گن شریک زندگی این به این معنی نیستش که چند تا بچه به دنیا بیارید !! بعد یه زندگی تشکیل بدی و بعدش پیر بشی و منتظر بشی تا به همسایه بستگان از دست رفته بشی.


اگه می گن شریک زندگی .یعنی اینکه تو برای منی و من برای تو و این هم زندگی ما . زندگی که اگه بخواهیم اگه من بخوام اگه تو بخوای خیلی شیرین میشه.

شاد باشید و لذت ببرید چون شما برای هم هستید.
لذت ببرید از بوسه ای که از روی دوست داشتن هستش
لذت ببرید از نوازشی که طرفتون تو جمع اینکار رو انجام میده .
لذت ببرید از هدیه ای که بدون هیچ مناسبتی میگیرید
لذت ببرید از ... و حالشوببرید که نتیجه با هم بودنه

خوب بابا شوهر کردی که چی ؟ فقط سرویس بدی ؟!! فقط بچه بزرگ کنی ؟ !! فقط بگی من خونه دارم ؟!! من شوهر داری میکنم ؟!! در حالی که عمر داره می گذره و تو از زندگی دو نفره هیچ لذتی نبردی و یا برعکس زن گرفتی که چی ؟ شب بیایی و تا صبح عرق بریزی !!! و چند تا کوچولو که اسم فرزند روش میزاری دوروبرتو بگیرن و انگار نه انگار زن گرفتی !! فکر می کنی برده گرفتی یا کلفت گرفتی که دوست داری نظرهای خودت و سلیقه خودت و ... رو اون تحمیل کنی و بری سر کار رو بیایی خونه ! مثله یه آدم ماشینی ! چشم به هم می زنی میبینی ای بابا پیر شدم و از زندگی خودم هیچی نفهمیدم ؟!!

خیلی از زن و شوهر ها هستند که هنوز جرات نمی کنند همدیگه رو جلوی بچه هاشون بغل کنند و ببوسن!! فکر می کنند که وقتی که همدیگه رو بغل میکنند و یا اینکه همدیگه رو میبوسن حتمن باید برن سانفرانسیسکو!! دیگه نمی گن که باید بچه ببینه که من زنمو دوست دارم و زنم هم منو دوست داره پس از روی عشق ومحبت همدیگه رو می بوسیم بعد میریم دنبال کا رو زندگی و دود و دم ..!!! و صد البته غروری که این فسقلی به اصطلاح فرزند !! چنان زیاد هستش که اعتماد به نفس عجیبی درون خودش حس می کنه :
من پدر و مادری دارم که همیشه با هم هستند.
من پدر و مادری دارم که من بچه اونا هستم !
پس من خوشبختم و اونا منو تو هیچ کدوم از مشکلاتم تنها نمی زارن پس من می تونم مسائل خودم و مشکلات خودم و نیازهای خودم رو به اونا خیلی راحت بگم .
اگه اونا انقدر پیش من راحت هستن پس من هم با اونا راحتم !!

خوب البته این زمانی محقق میشه که شما با هم باشید . و از این با هم بودن پی به این ببرید که اگه ما موجودی به نام فرزند داریم !! باید از تربیت نوین بهره بگیریم و از سنت دوری کنیم تا بچه ما تو این جامعه تیز باشه !
نمی خوام مبحث تربیت نوین رو اینجا باز کنم ولی به گوشه ای از اون اشاره میکنم تا ببینید با سنت غلط ما چقدر فاصله داره !!
تو جامعه ما خیلی از مشکلات سر موضوعات جنسی هستش و این به خاطر این هستش که همدیگه رو از نظر جنسی نمی شناسن !
اگه دیده باشید تا وقتی بچه ها کوچیک هستن اجازه دارن با هم بازی کنن ولی وقتی که کمی سنشون زیاد میشه از همدیگه جدا میشن و این دختر و پسر برای هم حکم میوه ممنوعه رو پیدا میکنه .تا وقتی که بزرگ شن !! خوب تو همچین حالتی فکر می کنید چقدر از ذهن دختر یا پسر صرف شناخت مسائل جنسی طرف مقابل می شه !!
اما اصول تربیتی نوین چی میگه ؟
از همون بچگی چشم و گوش بچه رو نسبت به مسائل جنسی مخالف باز کن .اگه بچتون پسره . با مادر بره حموم و خیلی راحت بدون اینکه ازش خجالت بکشه لخت بشه !! و زمانی که بچه سوال میکنه که مامان تو چرا .... ؟ بدون اینکه به بچه بگید این حرف ها زشته !! با معلومات کامل جواب بدید .
خوب تو این حالت بچه وقتی وارد جامعه می شه نیرو و ذهنه خودشو صرفه این نمی کنه تا یه دختره چادری دید شروع کنه به چکاب کردن این موجود ممنوعه !! و تو ذهنش دنبال جواب این سوال بره که اون زیر چی می گزره که چادر سرش کرده !!!!!!! درسته ؟

نمی خوام وارد مبحث بشم ولی اگه ازدواج می کنید با هم باشیدتا واقعا لذت ببرید از این زندگی دو نفره.!!
خیلی از زن و شوهر ها همدیگه رو اذیت می کنن و آخرش هم می گن چون من اونو دوست داشتم این کار رو کردم !! بابا بخوره تو سرت بااین دوست داشتنت !! تو طرف مقابلت رو به عنوان مثال محدود کردی که چی؟ دوسش داری.
یاد بگیرید وقتی با هم هستید به همدیگه بال و پر بدید و همدیگه رو تا عرش ببرید. البته راجه به این موضوع هم به موقع می نویسم !!

همیشه شاد باشید.