دوشنبه، فروردین ۱۳، ۱۳۸۶

سیزده بدر

اینم از سیزده بدر امسال .
من خیلی خیلی لحظه های شاد رو دوست دارم و صد البته با عزیزانم . عقیده اینه که باید انرژی رو برای عزیزان صرف کرد چون تنها کسانی که برای هر کس باقی میمونن همین عزیزان و نزدیکاشون به خودشون هستن .
از طرفی من خیلی خانواده دوست دارم و برای خانواده خیلی انرژی میزارم و برای خانواده آینده خودم هم تمام سعی و تلاشم رو میکنم و انرژی صرف میکنم که فقط لحظه های شیرین رو رقم بزنم البته برای هیچ کس پوشیده نیست که توی هر شرایطی لحظه هایی وجود داره که شاید شیرین نباشه ولی اگه با درایت عمل بشه توی آینده خاطره ای شیرین رو رقم میزنه .

من همیشه سعی میکنم نکته های ریز رو ببینم واسه همین خیلی ها به من میگن تو خیلی ریز بینی !!! و به همه چیز دقت میکنی !!!! روی همین موضوع من همیشه وسائلم حاضر هستش و خودمم که نباشم به کسی خوش نمیگذره !!!!! دیشب خیلی گرفته بودم و نتونستم وسائل ها رو حاضر کنم واسه همین صبح بیدار شدم و خیلی شیک همه چیز رو واسه یه روز خوب حاضر کردم .
امروز هم گذشت . امیدوارم که واسه همتون خوب بوده باشه .
نمیتونم بیشتر بنویسم کار دارررررررررررم . شاید بعدا مفصل نوشتم .