سه‌شنبه، فروردین ۱۴، ۱۳۸۶

نوار بهداشتی

نوار بهداشتی !!!
چند روزی هستش که خیلی سرم درد میگیره و به خاطر این تعطیلات نمیتونستم برم دارو خونه و قرصی بگیرم تا کمی درد سرم رو کمتر کنه . امروز تا ظهر همه کارهای خودم رو انجام دادم و وقتی داشتم از بانک برمیگشتم به سر رفتم داروخونه نزدیک بانک ! کسی نبود و چند نفر نشسته بودن و منتظر که نوبتشون بشه و دارو هاشون رو بگیرن . نسخه ای که دکتر قبلی داده بود دادم و منتظر شدم تا قرص ها رو بده . تو همین حین رفتم قسمت آرایشی و بهداشتی که مسئول اون یه خانم میانسال بود و داشتم به کرم ها و وسائل آرایشی و بهداشتی نگاه میکردم که یه خانم اومد جلو و فروشنده گفت ببخشید من ...!!!
چیزی نگفت !و گفت الان میام و چند قدم رفت عقب . تعجب کردم . دوباره اومد جلو ولی خواسته خودش رو نگفت .
خانم فروشنده به من اشاره کرد و گفت ببیخشید فکر کنم شما اینجا هستید نمیتونن خرید کنن !!!
پناه بر خدا !!! خیلی تعجب کردم و گفتم من میرم اونور !!! ولی دوباره میام ! یه سوال برای من پیش اومده
رفتم کنار و خانم اومد و یه پک نوار بهداشتی گرفت و رفت .
چشمم چهاتا شده بود و رفتم به خانم فروشنده گفتم به خاطر این خجالت میکشید ؟
تعجب نکنید! خیلی ها روشون نمیشه !!
- این برای برطرف کردن نیاز خودش بود واسه چی روش نمیشد ؟
بعضی ها این طوری هستن !!!
کمی صحبت کردم و وقتی داروهام حاضر شد گرفتم و خداحافظی کردم و اومدم بیرون .
اما کمی مبحث رو باز کنیم و نقبی بزنیم به مسائل جنسی و سکسی و نیاز های اون .
فکر کنم قضیه خرید نوار بهداشتی برای خانم ها مثل خرید کاندوم برای آقایونی هستش که حاضرن بمیرن ولی کاندوم نخرن !!!!!
به نظر من مسئله جنسی و مباحث پیرامون اون از مسائلی هستش که باید به فرزندان آموزش داد و اونا رو آگاه کرد . خیلی از پسر ها و دختر ها اصلا آگاهی چندانی در این مورد ندارن و اطلاعاتشون محدود شده به حرف و حدیث های کوچه و بازار و شنیده های خودشون .
مسئله پریود زنان هم از مسائل فوق العاده مهمی هستش که خیلی از مردها از اون آگاهی درست و زیادی ندارن .برای هیچ کس هم پوشیده نیست که یکی از زیباترین احساس بشری برای هر انسانی سکس و هم آغوشی و عشق بازی با همسرش هستش . پس مسئله پریود و نوار بهداشتی هم جدا از این مسئله نیست .

خیلی از مردها همیشه میگن که اطلاعاتشون نسبت به سکس و مسائل جنسی زیاده ! ولی اینطور نیست و حتی بعضی هاشون حتی نمیدونن که نوار بهداشتی به چه درد میخوره !! و نه تنها نوار بهداشتی که حتی کوچکترین شناختی بعد از ازدواج نسبت به روحیات و اخلاقیات همسر خودشون ندارن و متاسفانه خیلی از مردها حتی از پریود و حالات و عوارض اون هیچی نمیدونن . در حالی که برای هر مردی دونستن روند ماهیانه همسرشون یکی از مسائل مهم هستش . این مساله و خیلی از مسائل دیگه جنسی باید آموزش داده بشه و این کار رو خیلی از خانم ها میتونن برای شوهرشون انجام بدن و مرد خودشون رو از احساسات و دنیای زنونه خودشون آشنا کنن. از روحیات خودشون از نیازهاشون و نقاط مشترک لذت هاشون و ... چون خیلی از مردها کوچکترین شناختی ندارن !!!

برای همین هستش که میگم پدر و مادری که فرزند داری ! باید تو دوران بلوغ و نوجوانی مسائل جنسی رو خیلی شفاف و درست برای فرزندت باز کنی و اون رو آگاه کنی .
پسرت فردا پس فردا میخواد وارد دنیای زیبای سکس بشه ! و اگه ندونه خانمش پریود هستش ! و عصبی هستش به جای اینکه درکش کنه و با همسرش همراهی کنه تا اون این دوره رو راحتر طی کنه و براش قابل تحمل تر باشه , شب میره سر وقت خانم که به خاطر درد و ضعف خونریزی اصلا حوصله نداره !!!! و این یعنب فاجعه !!

اما حالا ببینید خانمی که خودش از برطرف کردن نیاز طبیعی خودش خجالت میکشه و نمیتونه نوار بهداشتی رو از فروشنده درخواست کنه ! چه طور میخواد بقیه نیازهای مهم و اساسی رو تامین کنه .
خانم عزیز خجالت نداره . همینطوری نگو یه نوار بهداشتی بده !!! و نکنش تو نایلکس مشکی !! مبادا کسی ببینه !!! عزیز دلم هزارو یک رقم مارک و انواع نوار بهداشتی مثل معطر و مخصوص شب و حتی برای شورت های باریک هم موجود هستش که میتونی با نوع پوست بدن خودت و سایز واژن و شورت خودت بخری که باید دقت کنی راحت باشه , خشک باشه , حتی ضد میکرب و ضد بو باشه !
آخه چه جوری میخوای بخری وقتی اصلا نمیای سمت فروشنده تا بگی چی میخوای !!!
همیشه شاد.