دوشنبه، فروردین ۲۷، ۱۳۸۶

جهنم سبز

خوب بالاخر مشخص شد که پادگان آموزشی من کجاست !!! جائی که به جهنم سبز معروف هستش . جائی که از کسانی که اونجا خدمت کردن می پرسی چه جور جائی هستش بهت میگه :
جای بدی نیست !!! فقط خروس اونجا تخم میکنه !!!!!
پادگانی که بعد از صفر پنج کرمان به عنوان سخترین پادگان ارتش محسوب میشه که اسمش هم میاد همه پسر های عزیز اپیلاسیون میکنن !!!!
پادگان عجب شیر ارتش .
روز چهار شنبه هم بلیط من هستش . سفری در پیش دارم که فقط باید هنر گذروندن لحظه ها رو داشته باشم .
امروز من ساک خودم رو بستم . میگن هر چه خار آید تو پادگان به کار آید :
وسائل بهداشتی :
صابون . پودر رختشویی به مقدار کم . شامپو . ژیلت و تیغ . اسکاچ !!!! ریکا کوچیک !! بطری خالی .خمیر دندون . مسواک درپوش دار. مام . خلال دندون !!!!!!!!!!!!!!! دستمال کاغذی جیبی.حوله .


بریم سر وقت دارو :
پماد آ د .
پماد موضعی تتراسایکلین واسه اینکه اگه زخمی شدم بتونم استفاده کنم . بیچاره بدن لطیفم !!!!
چسب زخم !!!
سرما خوردگی ! اونجا سرد هستش .
پماد تریا مسیکورت ان ان . واسه اینکه عرق سوز شدم استفاده کنم . حتما بعد از آموزشی میرم دکتر پوست .پوست بدن من هم فوق العاده حساس هستش !
ایبوپروفن واسه سر درد .
پماد گیاهی ملیسان .
آموکسی سیلین
سی لاکس واسه یبوست !!!! غذا اونجا نمیدونم چی میخواد به سرم بیاره .قرص یدوکینول هم واسه اسهال گرفتم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ویتامین ب9 . ویتامین e . مینرال هم چند تا گذاشتم . فارماتون هم با خودم میبرم .
داروهای مربوط به غضروف پاهای خودم .
و کرم مرطوب کننده .
کرم ضد آفتاب . کرم کیریستال واسه پاهام .

اما لباس :
شورت زیپ دار و زیپ ندار !!!!! به مقدار زیاد . من عادت دارم زیاد حموم میرم .اونجا هم بشین پاشو پس لازم هستش که حسابی بهداشت رو رعایت کنم .
زیر پیراهن کاملا نخی !!!!
لباس گرم !
پیراهن دو عدد . !!!!

خوراکی :
بیسگوئیت ساقه طلائی .قابل توجه مسئولین شرکت مینو !!!!! با بوفه های پادگان حتما قرار داد ببندید . کمی دید بیزینسی انبارهای شرکت رو خالی می کنه !!!!
تن ماهی . خرما خشک . توت . آجیل اعلا هم از تبریز میخرم .

وسائل های دیگه مثل
کش 2 متر !!! نخ و سوزن . کیسه فریزر !!! قیچی کوچیک . چسب نواری . خودکار . دفتر یادداشت . ساعت مچی .
قاشق . لیوان . بشقاب . در باز کن . لیف !!!!!!!!!!!!!!

خسته شدم . یه سری وسائل دیگه !!!
حالا شما خودتون حساب کار و کنید که چه شرایطی در انتظار من هستش .

واسم آرزوی موفقیت کنید . پیش به سوی جهنم سبز