چهارشنبه، آذر ۳۰، ۱۳۸۴

شب یلدا

خب امروز چه روزیه ؟ سی آذر ! در چنین روزی در چند ده سال پیش موجودی با مغز به دنیا پرتاب شد که من باشم . تولدم مبارک :).امروز یکی از بهترین روزهای زندگی من بود. بله شب یلدایی دیگه نتیجه اینکه یکسال دیگه بزرگتر شدم انگار همین دیروز بود که بچه بودم ! دبستان میرفتم ! از دیوار راست بالا میرفتم و کلی آتیش میسوزوندم و خراب کاری میکردم ! فکر نمیکنم هیچ بشری به اندازه من شرارت در دوران کودکی داشته . ولی با همه اینها همه این سالها به چشم به هم زدنی تموم شد و یهو میبینی خودت شدی یه آدم بزرگ ... بیخود نیست میگن عمر کوتاهه و مثل یک چشم به هم زدن میمونه ! اما خوبه در روز تولد آدم یادی کنه از عزیز ترین موجودی که اونو به دنیا آورده یعنی مادر .!
به نظر من باید به مادر ها تبریک گفت نه به بچه ها ! ما مردها که زایمان نداریم ولی اگه بدونین چه دردی داره این زایمان و چقدر مصیبت و بدبختی , هیچ وقت حاضر نمیشین به دنیا بیایین !!!!! مادری که 9 ماه شما رو حمل کرده و برای سلامتی شما کلی حرص و جوش خورده و بعد هم با کلی درد و رنج شما رو به دنیا آورده و تازه چندین سال زحمت کشیده تا اندازه خرس بشین و از آب و گل در بیایین , باید به اون تبریک گفت برای همه این زحمات ...
مادر مهربونم پس روز تولدمو تبریک میگم و میبوسمت .

خوب امشب هم شب یلدا هستش . برید حالشو ببرید. خوب امشب بهترین وقته تا کنار هم بشینید و به دور از تمام مشکلات با هم صحبت کنید و از کنار با هم بودن لذت ببرید. فقط زیاده روی نکنید.
خلاصه تولدم مبارک
همیشه شاد.