پنجشنبه، فروردین ۰۶، ۱۳۸۸

پراکنده های عید دو !


کمی +18!!!!! جاتون خالی ! کلی خندیدم و کلی هم بریزو بپاش کردم و حتی یک استکان رو هم شکوندم !!!!!
از دستم افتادم فکر نکنید از عمد شکوندم . کلی هم خجالت کشیدم .
خونه خاله اینا دعوت بودیم و جمع همه خاله ها جمع بود!!!
این چند روزه خوابم کمتر از 3 و یا 4 ساعت هستش و کلا خسته ! چسبیدم به کار !!!
الان هم که این مطلب رو می نویسم ساعت 12 گذشته ! و فردا صبح زود باید برم بیرون تا این کارگرها گند بالا نیارن !
فکر کنم بازم کمتر از 5 ساعت خواب دارم !
تو این فصل بهار آدم حالی به حالی میشه و یا خوابش میاد و یا حشریه ! من که خوابم کمه پس طبیعتا!!!!!!!!
نمیدونم چه سری نهفته تو این بهار که آدمیزاد دائم این دو حس بهش دست میده و این تعطیلات هم که حسابی آدمو گشاد میکنه و خاطرات خوش گذشته آدم تداعی میکنه !!! باید متاهل ها از ثانیه ثانیه این لحظه های عید استفاده کنن !
امروز پسر خالم همش از دختر حرف می زد و خدا رو هزار مرتبه شکر می کنم که داره ازدواج می کنه وگرنه ترتیپ من رو می داد تو خونشون ! من پسر خالم عاشق سینه بزرگ دختره !!!!!!!!
اصلا میدونید چیه ؟ حرفم با کسایی که سینه بزرگ دوست دارن !!!! :
خاک بر سر همتون ! بی سلیقه ها ! آلان مُد کوچیکه ! جوادا ! الان سینه کوچیک مده و رو بورسه ! همه میرن کلی پول خرج میکنن و Liposucktion میکنن سینه هاشون کوچیک بشه بعد شما اُمُل ها هنوز عاشق سینه های بزرگ و مشک دوغی و سکینه سه پستونی هستین ؟!!!
بگذریم . برنامه سفر من مشخص شد . فردا میریم و تا 4 - 5 روز نیستم .
میخوام برم کمی آب و هوا عوض کنم . بعد از خدمت و انقدر فشار کاری و روحی و روانی و ...
نیاز دارم به چند روز مسافرت . سعی می کنم حسابی خوش بگذرونم .
و اما فراموش نکینید ای دوستان :
سه چیز در زندگی هیچگاه باز نمی گردد:زمان،کلمات و موقعیت ها. سه چیز در زندگی هیچگاه نباید از دست بروند: آرامش،امید و صداقت. سه چیز در زندگی هیچگاه قطعی نیستند: رویاها،موفقیت و شانس. سه چیز در زندگی از با ارزش ترین ها هستند: عشق،اعتماد به نفس و دوستان
همیشه شاد