سه‌شنبه، آذر ۰۸، ۱۳۸۴

عشق در ازدواج قسمت آخر

وقتی دو نفر با هم پیمان با هم بودن یا همون ازدواج رو می بندن تو درجه اول این موضوع رو باید درک کنند که الان من هر دو تا انسان بالغ تبدیل شده به ما.
حالا دو انسان با هم عهد دوستی و محبت بستند و هم دختر و هم پسر به امید تشکیل دادن یک زندگی شیرین و خوب می خوان تا آخر عمر با هم باشن و لذت زندگی رو ببرند.
قدم اول برای یک زندگی موفق صادق بودن با خودتون هستش و  قدم دوم صادق بودن وراحت بودن با طرف مقابل هستش. این ها موضوعات خیلی مهمی هستند که پایه و اساس زندگی رو تشکیل می دن.
وقتی به صورت عاقلانه با کسی که عاشقش هستید و از هر لحاظ با طرف مقابلتون راحت هستید و از اخلاق و خصوصیات و وضعیت و فرهنگ و عقاید و خیلی چیزهایی دیگه اگاهی دارید ازدواج می کنید میتونید تا اخر عمر به صورت عاشقانه به معنی واقعی کلمه زندگی کنید.
عشق در ازدواج یعنی همین.
تو خیلی از ازدواج ها دختر و پسر به این موضوعات توجه نمی کنند و آشنایی خودشون رو بسنده می کنند به چند بار صحبت و حرف!!
تو زندگی که همه چیزاون بر پایه و اصول درست وعاقلانه تشکیل شده به ندرت مشکلی پیش میاد و اگه هم مشکلی به وجود بیاد هم دختر هم پسر از اون درس میگیرن و از اون استفاده می کنند تا بتونند زندگی خودشون رو شیرین تر کنند.و این موضوع هم باعث پیشرفت تصاعدی این خانواده میشه.
چقدر برای زن لذت بخشه وقتی میبینه کسی روکه دوستش داره کنارشه و از هر لحاظ اونو ارضاء می کنه . و
و چقدر برای مرد لذت بخشه وقتی میبینه تو این جامعه که مشکل داره از زمین و اسمون می باره و مشکلات اقتصادی هر کسی رو به زانو در میاره  یار نازش با یه لبخند به استقبالش میاد و کسی رو  داره که وجودش برای اون مهمه و این یعنی زندگی.

یکی از عواملی که باید دو نفر به اون توجه داشته باشن تو زندگی مشترک خودشون احترام به آزادی همدیگه تو خانواده هستش و این زمانی حاصل می شه که زن و مرد به هم اعتماد 100% داشته باشن .
وگرنه ازدواجی که باعث بشه هر کس تو زندگی خودش هیچ لذت و شادی نداشته باشه هیچ نتیجه ای به غیر از جنگ اعصاب نداره .
خیلی تو زندگی مهمه که زن و مرد در  تمام شرایط و لحظه ها با هم باشن و نیاز های همدیگه رو درک کنند .
خیلی از زن و شوهر ها هنوز که هنوز بعد از 40 سال زندگی همدیگه رو به عنوان همدم همدیگه نمی شناسن و میبینی تو خانواده اصلا نمی تونن با هم دردودل کنند و از وجود هم لذت ببرند.

زندگی که دو نفر بر پایه و اصول درست تشکیل می دن خیلی شیرین و لذت بخش هستش. امیدوارم ناز دختر ها و گل پسرای ما معنی نوشته های منو درک کنید.
وقتی کمی به خانواده های دور و اطرافتون نگاه کنید متوجه می شید که پدر ها و مادر ها با اینکه دارن با هم بیش از 40 سال زندگی می کنند ولی هنوز نمی تونند اونطوری که باید همدیگه رو درک کنند باشن و هنوز دارن سر عقاید پوچ و عهد دقیانوسی بحث میکنند.

تو خیلی از خانواده ها وقتی دختر و یا پسر کمی سنش زیاد میشه و یواش یواش داره از نظر جنسی تغییر رو حس می کنه و می خواد بره سوال های خودش رو از پدر و یا مادر بپرسه ولی نمی تونه این کار رو بکنه!!!!! چرا؟!
چون که رابطه ای که تو این خانواده حاکم هستش اجازه همچین کاری رو به فرزند نمی ده و این شرایط حاکم بر خانواده دقیقا از رابطه پدر و مادر نشات می گیره.برای همین هستش که می گم دو نفر باید با هم راحت باشن. حالا این بچه مونده و هزار تا سوال که جوابشو نمی دونه !!
خیلی از خانواده ها فکر میکنند که وقتی که کمی دختر یا پسر سنش زیاد شد باید برن خواستگاری و یا شوهر بدن دخترشون رو .
اصلا به این نکته توجه نمی کنند که ایا اصلا این پسر و یا دختری که ما داریم و الان احساس می کنیم سن ازدواج اون
فرا رسیده از نظر جنسی اطلاعاتی داره یا نه؟

پدر ها و مادر ها باید نیازهای فرزندانشون رو درک کنند واین زمانی حاصل نمیشه مگه اینکه خود زن وشوهر فوق العاده با هم راحت باشن و یک کلام با هم و با وجود هم زندگی کنندو این زندگی خیلی شیرین هستش.

‌مادران‌ و پدران‌، بايد اطلاعاتي‌ رو به‌ فرزندانشان‌ بياموزند که جنبه حیاتی داره ، همونطور که مادران به دخترانشون در مورد پریود و مراقبت از پرده بکارتشون تذکراتی میدن و هشداری در مورد ازاله بکارت نشدن , به همین صورت باید در مورد سایر موارد جنسی هم به اونها آگاهی بدن ! خیلی از دخترهای کم سن نمیدونن چطور حامله میشن ! وقتی به هر دلیلی گول میخورن و با شکم باد کرده مواجه میشن تازه میفهمن که حاملگی یعنی چه ! بچه ها وقتی از والدین میپرسن چطور به دنیا اومدن , والدین میگن یا قرص خوردیم یا لک لک تو رو آورده یا خدا !!!!!  و بعضی ها هم میگن ما تو رو دانلود کردیم !!!!!!!!اینم شد جواب ؟؟؟؟

حالا اینا تو گرو چی هستش؟
یک ازدواج درست و عاقلانه و یک زندگی عاشقانه و دوست داشتنی.
تو این جامعه که ازدواج ها بر پایه سنت میچرخه و همون مراسم کذایی خواستگاری و از اون بدتر اون لحظه نفرت انگیز صحبت دو تا جوون پاستوریزه!!! در مورد زندگی  ایا میشه منتظر لحظه های شیرین و شاد این تو تا بود؟
تو خیلی از این مراسم ها خانواده پسربه خواستگاری دختری می رن که مادر گرامی پسر فقط یک بار اونو تو یک مجلس دیده و حالا خیلی راحت به خواستگاری اون دختر می ره  و جالب تر از اون همون قسمت نشستن کنار هم !!! و صحبت در مورد زندگی آینده در چند دقیقه !!
خوب شما قضاوت کنید تو چنین حالتی که دختروپسر کنار هم قرار می گیرن در مورد چی صحبت می کنن؟ اونم تو حالتی که بار احساسی دختر و پسر به  حدی هستش که اجازه نمی ده به چهره همدیگه درست نگاه کنند و عوامل محیطی هم به شدت بر روی رفتار های طرفین تاثیر می زاره .
اگه نگاه کنیید همه کسانی که به این صورت ازدواج می کنن فقط همدیگه رو تحمل می کنن و از هم هیچ لذتی نمی برن !!! فقط 1% هستند که بطور اتفاقی با هم جور در میان و خوشبخت می شن وگرنه باقی اونها زندگی می کنن برای عرف نه برای دل !  و لذت بردن از همدیگه و زندگی .


یکی از عوامل مهمی که پایه و اساس یک زندگی رو تشکیل میده سکس و مسائل جنسی هستش.
بر خلاف تصور بیشتر مردم جامعه که تصور میکنن سکس و مسائل جنسی در روابط زناشویی , در مرتبه آخر قرار داره و اصلن مهم نیست , اولین تمایل و ایجاد علاقه بین زن و مرد بر اساس کشش جنسی صورت میگیره و این امر اونقدر مهم و با اهمیته که باعث اتفاقات ناگواری میشه ! و موضوعی هستش که نمیشه تو مراسم های کذایی خواستگاری برسی کرد و نیاز به رابطه ای فراتر از این مراسم های احمقانه داره!!

چیزی که خیلی از زن و شوهر ها بعد از گذشت از 40 سال زندگی از هم نمی تونن در مورد اون حتی صحبت کنند . چه برسهبه اینکه فرزندشون بیاد و در مورد مسائل جنسی ازشون سوال بپرسه!!!
این موضوع برای دو نفر که می خوان یک زندگی شیرین و دوست داشتنی داشته باشن خیلی مهم هستش و پایه و بیس کار بر مبنای دوست داشتن هستش.
وقتی با همسرتون یک رابطه جنسی خوب رو تجربه میکنین بطوریکه هر دو راضی از آغوش هم جدا میشین , احساستون نسبت به زندگی چطور میشه ؟ چقدر انرژی مثبت جذب میکنین ؟ چقدر احساس سر زندگی و شادابی و سرحالی بهتون دست میده ؟ زندگی براتون زیبا و پر امید میشه !
حالا با کسی که نمی تونید اصلا اونو ببوسید چطور می تونید یک رابطه جنسی لذت بخش داشته باشید و حتی شده به این فکر کنید که چه لذتی می تونه داشته باشه هم آغوشی با فردی که هیچ نوع احساسی بین شما و اون وجود نداره ؟

وقتی رابطه جنسی شما با همسرتون کسل کننده و ماشینی و بدون رعایت مسائل عاشقانه و عاطفی باشه , بعد از مدتی چقدر براتون خسته کننده میشه و حتا تمایل شما رو هم از بین میبره و بیزار میشین !بعنوان یک زن ! اگر در رابطه جنسی لذتی نبرین و شوهرتون فقط یکطرفه ارضا بشه و بعد هم شما رو رها کنه , چه حسی پیدا میکنین ؟ احساس تنفر ! احساس پوچی ! احساس خلاء و بی ارزشی !!!!!!

باز هم در موردی دیگه ! وقتی نیاز به رابطه جنسی احساس میکنین و این نیاز رو به شوهرتون انتقال میدین , وقتی بهانه میاره , انگار که آب سردی به روی شما ریخته میشه ! در دراز مدت این رفتارها و سرد مزاجی ها زندگی شما رو دگرگون میکنه و احساس یاس و سر خوردگی بهتون غالب میشه ! حقیقت اینه که خیلی از مردان جامعه ما از نیازهای جنسی زنان آگاهی ندارن و باز هم به همین شکل خیلی از زنان جامعه ما نسبت به نیازهای جنسی مردان هیچ اطلاعی ندارن و تمام اینها باعث میشه که زن و مرد سکس رو بصورت سنتی و کلیشه ای تجربه کنن :- به پشت بخواب ! لنگاتو باز کن ! منتظر باش آقا هم روبرو ت قرار بگیره و فقط یک عمل فیزیکی ساده رو انجام بده ! همین ؟!!
رابطه جنسی هم مسئله ای فراتر از هوس هستش که خیلی از زن و شوهر ها به اون توجه نمی کنند . برای 98% از زن و شوهرها چندین ماه طول میکشه تا از نظر جنسی همدیگه رو درک کنن و متاسفانه در خیلی از موارد زن و مرد هرگز به این درک نمیرسن و نیازهای واقعی هم رو نمیفهمن ! نگاهی به پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها و حتا والدین خودتون بندازین ! فکر میکنین روابط جنسی اونها به چه صورته ؟ در خوشبینانه ترین حالت , اونها بیشتر از دو روش مقاربت رو بلد نیستن ! حتا آداب بوسه رو نمیدونن ! عشق بازی رو بلد نیستن ! تحریک طرف مقابل رو بلد نیستن ! ارضا کردن کامل طرف مقابل رو نمیدونن ! و همه اینها یعنی فاجعه !

زن و مرد از هزار و یک نقطه تحریک میشن ! حتا گاهی عشق بازی از خود سکس لذت بیشتری به همراه میاره . از نوک انگشتهای پا بگیر تا سر ! هر جایی میتونی یک نقطه حساس و تحریک پذیر پیدا کنی ! روی خود سر به اون کوچیکی گردن و لب و لپ و گوش و ... بعنوان نواحی تحریک کننده وجود داره حالا وای به جاهای دیگه !

حالا خانم یا آقایی که شناخت همدیگه رو و دوست داشتن همدیگه رو محدود می کنند به همون چند دقیقه صحبت چطور می خوان همدیگه رو ارضاء کنند؟
وقتی دونفر از روی دوست داشتن همدیگه رو می بوسن میدونید چه انرژی می گیرن و این یعنی زندگی .
زندگی خلاصه نمیشه به سکس خیلی ساده برای ارضای نیاز جنسی !!!!!!!!!!!!!!!!! بلکه باید به نیاز روحی هم پاسخ داده بشه.
در پایان این قسمت باید بگم يكياز ستون‌هاي‌ محكم‌ زندگي‌ زناشويي‌ ، داشتن‌ يك‌ ارتباط جنسي‌ سالم‌ و لذت بخشه با کسی که اونو دوستش دارید.!!!
البته مفهوم عشق در ازدواج خیلی فراتر از این مقال هستش .
شب همتون بخیر.
همیشه شاد باشید.